Sediul Firmei
Sat Magura, DN11, Nr FN Bacău

Politica de retur

Dacă nu sunteţi mulţumit de produsele achiziţionate de pe site-ul https://anvelopemarket.ro/ , le puteţi returna şi noi vă vom înapoia contravaloarea comenzii dumneavoastră. Legislaţia română (OUG 34/2014), care transpune Directiva Europeană 2011/83/EC, prevede : “Consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere”. Astfel, clienţii S.C. BLANVELUP S.R.L. pot returna produsele în ambalajul original şi în aceeaşi condiţie în care au fost recepţionate, în termen de 14 zile de la primirea produselor fără penalităţi şi fără invocarea unui alt motiv. De asemenea, pentru a fi luat în considerare, formularul de retur poate fi trimis cel târziu în a 14-a zi de la data primirii produsului.

“Clienţi” sau “consumatori” sunt atât persoanele fizice cât şi cele juridice.

Cum returnați produsele vândute de AnvelopeMarket.ro:

1. Completați formularul de retur asigurându-vă că produsul pe care doriți să il returnați îndeplineşte condiţiile de retur.

Toate produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeaşi stare în care le-ați primit (având etichetele europene lipite pe fiecare anvelopă). Produsele care prezintă urme de folosinţă, montaj, lovituri, şocuri, modificări fizice, ciobiri, zgârieturi, etc. vor fi refuzate la retur sau dacă vor fi acceptate, clientul va suporta un comision de devalorizare de 30% din totalul sumei. Refuzul produselor va fi justificat în termen de maxim 14 zile printr-un proces verbal încheiat între firma distribuitoare şi profesionist.

După completarea formularului puteți returna produsele însoţite de factură în format original şi certificatul de garanţie.

2. Alegeți motivul returnării şi opţiunea de retur: Vreau schimb cu acelasi model; Vreau schimb cu un produs diferit sau Vreau banii înapoi.

Dacă ați optat pentru opţiunea “Vreau banii înapoi” şi produsul pe care l-ați returnat îndeplineşte condiţiile de retur, vă vom returna suma întreagă din comanda refuzată. Banii vor intra în contul specificat de dumneavoastră în formularul de retur. Vă rugăm să ne oferiți contul persoanei pe numele căreia s-a emis factura sau contul firmei în cazul persoanelor juridice. Costul de returnarea al produselor va fi suportat de client, folosind orice serviciu de transport dorit, cu menţiunea ca de la serviciul de transport ales să aibă confirmare de primire, în cazul în care este necesar. S.C. BLANVELUP va înapoia contravaloarea produselor returnare care îndeplinesc condiţiile menţionate anterior, în cel mult 14 zile de la data emiterii cererii de retur prin transfer bancar, în contul specificat în formularul de retur pe care il descărcați de la secțiunea Informații > Formular de retur, dacă nu este solicitat altfel de către client. Menţionăm faptul că suma returnată nu include costurile de transport suportate de client. În cazul în care nu vi se precizează o altă adresă de retur, vă rugăm să trimiteți anvelopele la adresa: Sat Măgura, Comuna Măgura, DN11, Nr FN Bacău, BLANVELUP

Obligațiile noastre legale, în calitate de vânzător online dispun următoarele lucruri!

Dreptul de retragere dintr-un contract încheiat la distanță este stabilit prin OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii. Iată ce prevede acest act normativ:

  • Art. 9 Dreptul de retragere, alin. (1) Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14.
  • Art. 11 Exercitarea dreptului de retragere, alin. (1) Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante: a) de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexă; b) de a face orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract.
  • Art. 13 Obligațiile care revin profesionistului în cazul retragerii, alin. (1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11.
  • Art. 14 Obligațiile consumatorului în cazul retragerii, alin. (1) Cu excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
  • Alin. (2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spațiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă.
  • Alin. (3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere. Indiferent de situație, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
  • Alin. (4) Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

În concluzie, clientul va suporta costul returului anvelopelor și costul diminuării valorii acestora.
Noi restituim suma achitată de client, mai puțin suma care reprezintă diminuarea valorii anvelopelor deja montate, vom reține un comision de 30 % cum a fost specificat și mai sus.

În ce ne privește, noi nu ne asumăm acoperirea costurilor cu returnarea anvelopelor de către clienții noștri, în cazul în care acestea au fost deja montate și utilizate. Dacă pneurile nu ar fi fost utilizate, am fi putut accepta returul (fără costul transportului) și către client s-ar fi returnat suma întreagă de bani achitată la plasarea comenzii, însă nu și în cazul în care anvelopele prezintă urme de montaj, rulare, modificări și alte acțiuni fizice suportate.

Product Filters